Dlaczego doświadczenie użytkownika jest ważne? Wpływa to bezpośrednio na to, jak Twoi klienci i pracownicy postrzegają Twój cyfrowy produkt. Twoja nowa aplikacja internetowa lub aplikacja mobilna musi być prosta i wydajna.
Brzmi łatwo? Większość użytkowników po pewnym czasie porzuca produkt z różnych powodów. Kluczem jest znalezienie słabych punktów. I temu służy audyt UX. Zaufaj profesjonalistom (czyli nam), aby Twój produkt zabłysnął.
Audyt UX to złożony proces, który pomaga wskazać słabe punkty produktu cyfrowego. Jest to ocena projektu, użyteczności i ogólnego doświadczenia użytkowników podczas interakcji ze stroną internetową lub aplikacją mobilną. Mówiąc prościej, każdy element, który może sprawić użytkownikom problem, negatywnie wpłynie na Twój zysk. Audyt UX pomaga skutecznie mierzyć i poprawiać zwrot z inwestycji. Przydatne, prawda?
Odpowiedź jest prosta – jeśli Twoi użytkownicy z przyjemnością korzystają z Twojej strony internetowej lub aplikacji mobilnej, stają się lojalnymi klientami. Przekłada się to na zmniejszenie liczby rezygnacji, zwiększone i zoptymalizowane zaangażowanie oraz ponowne wizyty. Oznacza to, że odczujesz wyższy zwrot z inwestycji. Audyt UX może również służyć Ci w przyszłości, ponieważ możesz skupić się na potrzebach swoich odbiorców w miarę pojawiania się nowych trendów.
Ulepsz produkt
Aby bardziej zaangażować userów
Zmniejsz liczbę porzuceń
Aby zwiększyć liczbę odbiorców
Znajdź słabe punkty
Aby poprawić ogólne experience
Zwiększ ROI
Aby Twój biznes się rozwijał
Korzyści
Opis
Przeprowadzamy heurystyczną ocenę (360 stopni) doświadczenia użytkownika Twojego produktu. Otrzymujesz jasny plan ulepszenia swojego produktu cyfrowego. Ten plan zawiera informacje o tym, jak usprawnić przepływ użytkowników, jak dostosować swój projekt do wspólnych wzorców, a także jak pozbyć się wprowadzających w błąd rozwiązań UX.
Ponadto otrzymasz również rekomendacje i informacje dotyczące rozwiązywania wszystkich problemów z użytecznością. Zyskasz – po wdrożeniu modyfikacji – lojalną publiczność, która nie tylko będzie cieszyć się Twoim cyfrowym produktem, ale również będzie ambasadorem marki. To taki darmowy kanał marketingowy. Zdecydowanie warto wykonać audyt UX.