Nie możesz się też doczekać jeszcze jednej rzeczy – ROI (zwrotu z inwestycji). Cóż, przekucie pomysłu w opłacalny produkt to tylko jedna strona medalu. Druga to – musisz mieć solidne dane.
To o tyle ważne, że rynek ciągle się zmienia, a wraz z nim potrzeby użytkowników. Dlatego najlepiej jest mieć dużo danych i wiedzieć, co z nimi zrobić. Pewnie chcesz teraz zapytać „dlaczego?”.
Monitoruj wzrost
Liczba pobrań/instalacji/odinstalowań
Śledź zachowania
Czas trwania sesji
Mierz wydajność
Współczynniki konwersji/retencji
Natychmiast angażuj
Kompletny proces onboardingu
Pytania
Konkrety
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoje ulubione aplikacje, z których korzystasz na swoim urządzeniu mobilnym, są co jakiś czas aktualizowane? To całkowicie naturalne – niektóre funkcje wymagają rozszerzenia lub pojawiają się nowe funkcje, które ułatwiają życie. To samo dotyczy Twojego produktu.
Jasne, możesz czytać recenzje i przeprowadzać wywiady z niektórymi użytkownikami, ale bądźmy szczerzy – to czasochłonny proces. Jest to również trochę zbędne. Dlaczego miałbyś marnować swoje zasoby – czas i pieniądze – skoro możesz mieć pod ręką wszystkie dane zebrane za pomocą aplikacji?
Najlepszą opcją jest zainwestowanie mniej na początku niż próba naprawienia problemów później. Spójrz, to proste – satysfakcja użytkowników i informacje o ich zachowaniu są kluczowymi czynnikami sukcesu Twojej aplikacji. Przekłada się to bezpośrednio na Twój nadrzędny cel z biznesowego punktu widzenia – pieniądze.
I jeszcze jedno – globalny rynek analityki mobilnej ma osiągnąć wartość 6 000 000 000 USD do końca 2024 roku. Liczby nie kłamią. Dlatego potrzebujesz audytu analitycznego.
HotJar
Pomożemy Ci znaleźć typowe problemy i lepiej zrozumieć podróż Twoich klientów. Sprawdzimy kluczowe obszary i przygotujemy pełny raport z rekomendacjami.
Google Analytics
Otrzymasz cenne informacje, które pomogą Ci ulepszyć aplikację i zwiększyć zwrot z inwestycji. Nie tylko dostarczamy dane, wyjaśniamy Ci, co musisz z nimi zrobić.
1
Raport ze zdefiniowanymi metrykami
Dokumentacja nowo realizowanych wydarzeń
2
Wdrożone zdefiniowane narzędzia
Dowolny wybrany system zbierania danych
3
Wizualizacja danych
Zdefiniowane raporty w wybranym narzędziu
Musisz wiedzieć jeszcze jedno – mamy wyjątkowe podejście. Dostarczamy nie tylko surowe dane. Dbamy i lubimy rozmawiać na różne tematy. Odbędziemy z Tobą pogawędkę lub dwie, ponieważ musimy lepiej zrozumieć Twój biznes – aby zapewnić Ci najlepsze rozwiązania. Pomożemy Ci zidentyfikować się z najlepszymi personami, zwiększyć ruch i sprawić, że Twoja aplikacja zabłyśnie jak diament. Zainwestuj teraz, uzyskaj wyższy zwrot z inwestycji – skontaktuj się z nami.