Rozwiązania mobilne dla przewodników i turystów

Uniti

US | Telecommunication

4

Osób w projekcie

3

Miesięcy

2019

Współpraca

Klient

Uniti to rozwiązanie mobilne na miarę XXI wieku dla przewodników i grup turystów będące alternatywą dla przestarzałych systemów słuchawkowych używanych podczas zorganizowanych wycieczek. Pomysł zrodził się w głowach dwójki przyjaciół – entuzjastów podróży, a w końcu partnerów biznesowych poszukujących sposobów na zrewolucjonizowanie sektora wycieczek z przewodnikiem.

Problem

Przez wiele lat tradycyjne rozwiązania dla przewodników wiązały się ze sporą inwestycją w zestawy słuchawkowe i ładowarki do nich lub też wynajmowanie ich od innych biur podróży. Obie opcje są drogie i wymagają przygotowań – ładowania baterii oraz dostarczania urządzeń do odpowiedniej lokalizacji, co może być niekomfortowe dla ich użytkowników.dzy placami budowy, szacować dzienne koszty usług budowlanych, wyświetlać parametry sprzętów i tym podobne.

Efekty

Dzięki efektywnej rekonfiguracji webRTC oraz poświęceniu i wysiłkowi developerów i testerów system został ustabilizowany i z sukcesem wdrożony w sklepach Google Play i App Store.

Cel technologiczny

Głównym celem aplikacji było dostarczenie przewodnikom systemu nadającego głos do konkretnej grupy korzystającej z aplikacji dla turystów. Ów system oparty jest na jednostronnym przekazie audio na żywo od przewodnika do wielu aplikacji odbiorców.

Po wstępnym okresie developmentu, właściciele Uniti postanowili zaangażować itCraft w przejęcie projektu, abyśmy mogli przeprowadzić testy, ulepszyć wydajność, naprawić błędy oraz wdrożyć aplikację i dostarczać jej wsparcie techniczne.

Rozwiązanie

Ponieważ inwestycja w stworzenie aplikacji została poczyniona, postanowiono kontynuować
projekt przy użyciu Ionic oraz AngularJS.
Ekspert w dziedzinie programowania zajął się rekonfiguracją webRTC.
Przeprowadzono także szczegółowe testy manualne,
aby zapewnić wysoką jakość i zidentyfikować błędy.

Strategia

Użycie technologii takich jak Cordova, Ionic i Angular pozwoliło szybko zaimplementować interfejs użytkownika zgodnie z designem UX i UI. Używając jednego języka (JavaScript) i jednego frameworku (Angular) programiści front-endu mogli szybko stworzyć interfejs aplikacji mobilnej na platformy Android i iOS.

Niemniej, ze względu na ograniczoną dokumentację, sporo czasu musieliśmy poświęcić na przejęcie istniejącego już kodu, aby prawidłowo przeprowadzić testy jakościowe i naprawić błędy. Dodatkowe kodowanie poświęcono naprawie problemów związanych z:

  • Interfejsem użytkownika
  • Onboardingiem użytkowników
  • Rozpoczynaniem ‘rozmowy grupowej’
  • Rekonfiguracją webRTC.

Podczas trwania projektu stało się także jasne, że moduł audio musiał być przepisany w celu możliwości obsługi większej liczby użytkowników w trakcie jednej rozmowy ‘konferencyjnej’.