Kompleksowe zrozumienie produktu jest niezbędne i musi nastąpić przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac. Discovery Workshop to nie tylko znalezienie właściwego rozwiązania, to przede wszystkim ułatwienie kluczowego wspólnego zrozumienia między zespołem i klientem.
Pomaga zebrać informacje potrzebne do rozpoczęcia projektu, wspólnie opracować strategie rozwiązywania problemów. Discovery Workshop tworzy solidne podstawy
i pomaga zacząć od właściwej strony.
Discovery Workshop to kluczowa część fazy planowania w cyklu rozwojowym. Pomaga dostosować zespół projektowy, klientów i interesariuszy. Discovery Workshop to także krok potrzebny do wspólnego zbadania zakresu swojego pomysłu i skierowania projektu na właściwe tory od samego początku. Pod koniec warsztatu nakreślimy cele — także biznesowe — oraz usprawnimy cały proces rozwoju. Ponadto warsztaty są niezbędne do przewidywania krytycznych wyzwań biznesowych – krótko mówiąc, oszczędzają czas i pieniądze.
Postawienie celów
Oszacuj zakres prac, aby zaoszczędzić czas
Grupa docelowa
Zdefiniuj persony i zmapuj user journey
Propozycja wartości
Wyprzedź konkurencję na rynku
Zdefiniuj metryki
Opieramy się na twardych danych
Fazy
Opis
Pytania
Opis
Zdecydowanie zaoszczędzisz dużo czasu. Wszystkie niezbędne pytania zostaną zadane z wyprzedzeniem (i podczas cyklu życia produktu). Otrzymasz ustrukturyzowanę road map, więc praca będzie uproszczona. Zespoły będą zgrane, więc nie będzie ryzyka skupienia się na założeniach, ale na jasnych celach. Będziesz mieć pewność, że wykorzystanie zasobów jest ułatwione i zoptymalizowane. I oczywiście otrzymasz dokumentację ze wszystkimi ważnymi informacjami. Dostaniesz również zdefiniowane wartości (użytkownik, biznes, produkt) pasujące do określonych person i biznesplanu. Co więcej, wszystko to zostanie zweryfikowane za pomocą procesów UX. To oznacza jedno – sukces Twojego nowego produktu.