Pozostań w kontakcie ze swoją firmą w dowolnym miejscu i czasie – mobilne biuro w Twojej kieszeni.
Wieżyczka na telefon stacjonarny z wymiennym wyświetlaczem tabletu z ekranem dotykowym, który łączy się z centralą PBX w chmurze, to niezwykła rzecz. Wykorzystuje system telefoniczny dla firm do łączenia pracowników z siecią telefoniczną za pomocą zarządzanej usługi działającej w chmurze. Zaistniała jednak potrzeba pójścia o krok dalej w zakresie innowacji — a mianowicie stworzenia rozwiązania mobilnego, które działa zarówno na telefonach z systemem Android, jak i iOS. Jako profesjonaliści rozpoczęliśmy od warsztatów odkrywania, aby odsłonić potencjalne wyzwania i zoptymalizować pracę.
Usługi
Wielkość projektu
Czas trwania
Klient miał utalentowany zespół, ale ze względu na szereg projektów realizowanych w tym czasie szybko okazało się, że potrzebuje zewnętrznego partnera programistycznego. Zespół ekspertów, który mógłby rozszerzyć i wesprzeć swój wewnętrzny zespół Androida i wykorzystać istniejącą bazę kodu, a także wziąć odpowiedzialność za rozwój wersji iOS od podstaw. Wiesz w jakim zespole, prawda? Oczywiście, to my.
Ekspertyza
Łączne doświadczenie naszych profesjonalistów
jest dłuższe niż życie jednej osoby.
Transparentność
Zawsze będziemy Cię informować na bieżąco
– wiemy, że biznes opiera się na zaufaniu.
Time-to-market
Oszczędzisz najcenniejszy zasób
— czas. Optymalizacja to nasze drugie imię.
Unikalne podejście
Chcemy Cię lepiej poznać i dobrze zrozumieć Twoje projekty.
Stworzyć rozwiązanie mobilne dla systemów Android i iOS, które doskonale synchronizuje się z telefonem z wieżyczką? Tak. I to tak dobrze, że nadal współpracujemy.
Posiadanie dedykowanego telefonu do celów biznesowych nie jest niczym nowym. Ale co zrobić, gdy wymagana jest stała synchronizacja danych i możliwość bycia dostępnym zawsze i wszędzie? Albo co się dzieje, gdy właśnie kupiłeś sobie nowy smartfon? Cóż, jest do tego aplikacja. Przechowuje wszystkie twoje dane i umożliwia bezpośrednie połączenia przez siebie. Szczerze mówiąc, oferuje znacznie więcej – to tak, jakby mieć całe biuro w kieszeni. Wiedzieliśmy już, jak projektować i rozwijać obile (i tablety) klientów softphone za pomocą SIP i WebRTC do łączenia się z centralą PBX w chmurze. Znaliśmy też ograniczenia React Native. Wykorzystaliśmy więc natywne frameworki. To był sztos!
Nagła sytuacja związana z pandemią nie powstrzymała nas – jesteśmy najlepsi w znajdowaniu rozwiązań na każde wyzwanie. Poszło gładko, online.
Wszystko było ustawione, kiedy pandemia uderzyła w świat i nie było możliwości prowadzenia warsztatów w tradycyjny sposób. Ale hej, jesteśmy profesjonalistami i wiemy, że rozwiązania cyfrowe są naszym naturalnym środowiskiem. Dlatego przeprowadziliśmy wielodniowe warsztaty online, aby upewnić się, że przeprowadzono konsultacje ze wszystkimi zainteresowanymi stronami i stworzono realny plan rozwoju. Następnie głównym celem każdego sprintu było zastąpienie funkcjonalności wcześniej używanych aplikacji firm trzecich przez niestandardowe aplikacje mobilne. Poszło tak dobrze, że nadal współpracujemy dalej.
Bądź w kontakcie z klientami, miej pod ręką wszystkie kluczowe dla biznesu dane – dzięki jednej światowej klasy aplikacji mobilnej.
Wykonaliśmy niestandardowe rozwiązanie w oparciu o wymagania i potrzeby klienta. Dzięki naszemu doświadczeniu cały proces przebiegł sprawnie. Najnowsza wersja, HiHi3, jest urządzeniem z certyfikatem Google, umożliwiającym klientom dostęp do Sklepu Google Play i pobieranie aplikacji, aby ułatwić im przepływ pracy. Umożliwia także użytkownikom dostęp do wiadomości e-mail, plików, zdjęć i kalendarzy za pośrednictwem ich kont Google oraz synchronizuje kontakty z książką telefoniczną. Co więcej, wiemy, że wyniki są imponujące.
Wiemy, że miłe słowa są fajne, ale polegamy na liczbach, jeśli chodzi o pokazywanie innowacyjnych rozwiązań. Tutaj są.
500K+
POŁĄCZEŃ MIESIĘCZNIE
10K+
AKTYWNYCH KLIENTÓW MIESIĘCZNIE
4+
LATA UDANEJ WSPÓŁPRACY
15K+
UŻYTKOWNIKÓW wykonujących CO NAJMNIEJ 1 POŁĄCZENIE DZIENNIE
Zmniejszenie liczby zgłaszanych problemów związanych z pomocą techniczną w porównaniu ze starszą aplikacją było pierwszym wymiernym rezultatem osiągniętym przez 4Com. Nowa wersja znacznie zmniejszyła wymagania użytkowników w zakresie wsparcia, co pozytywnie wpłynęło na zadowolenie klientów, a tym samym na działalność 4Com.
by Gareth Smith
4Com Account Manager
1
Project
Manager
1
UX/UI
Expert
1
iOS
Tech Lead
2
Senior iOS
Developers
2
Senior Android
Developers
1
QA
Expert
1
DevOps
Expert